Jag är med och tävlar på Blogresponse.com där jag kan vinna smycken och pärlor ifrån Biconedesign.se.

Jag är med och tävlar på Blogresponse.com där jag kan vinna smycken och pärlor ifrån Biconedesign.se. 

Priserna för VIP medlemar 

1a - 1000 kr att handla för på biconedesign.se 
2a - vara frontfigur på deras förstasida i en måndag !
3a - en annons i deras live box! :) 

För icke VIP medlemar 

1a - 200 kr att handla för på biconedesign.se 
2a - VIP medlemskap i tre månader 
3a - VIP medlemskap i en månad 



Här nedanför är några utav smyckerna som finns på hemsidan !
Men klicka på bilderna så kommer ni till
Biconedesign.se hemsida, så kan ni kollla på de andra smyckerna också ! 
Riktigt Riktigt fina ! 





Kommentarer
Postat av: tävlingar

Gilla vår sida för fler tävlingar: https://www.facebook.com/pages/Bloggt%C3%A4vlingar/108970169216603

2012-06-04 @ 21:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0