suuuk

Hej på er !:) 

Kom nyss hem, gick hem från skolan /; mår inte så bra. 
Mamma tyckte jag skulle gå till skolan och gå hem om det inte gick över, så jag gick hem efter bilden. 
Det var ju bra att jag var med på matten i alla fall, eftersom vi har matteprov imorgon. 
suck
Jag är nog sämst på matte .. Eller asså, jag kan .. bara att jag har väldigt svårt för att det ska fastna i huvudet liksom, och jag jobbar rätt långsamt. Så jag ligger typ alltid efter och får typ ta hem heeela tiden :( 
Men det är ju inte meningen direkt :o 

Nu ska jag i alla fall typ gå upp och duscha strax sen ta på mig mjukiskläder, ta våran lille värmedyna på magen, hoppas på att det går över i magen och sen spela på mitt gamla äldsta käraste Xbox <3
Spela roll om det är gamla eller 360 ? Det funkar ju :o haha! Fast man kan ju inte köpa spel till det längre... hahah
Skriver lite senare ! 
posss <3

HHAAH SÖÖÖTTTTT, jag har fan inget liv ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0