elektriskt hår...

god eftermiddag ! :)

nu kom jag nyss hem och har tatt det lugnt en stund. ska strax fixa lite käk, vet inte vad bara.. sen blir det väl att dunka lite musik och städa eftersom det inte gick så bra sist .. hahaha

just nu i alla fall ligger jag i sängen och uppdaterar frön mobilen, har bara använt datorn vid första lektionen så jag har dessutom bara godkänt kommentarer, inte svarat på dom. det för jag senare ! ;)

tänkte också se om jag kunde fixa en liten tävling .. en riktig tävling ! men det får bli senare ;)

och rubriken ... usch!
mitt hår är elektrisk hela tiden tack vare att det är slitet. usch usch usch!
såhär såg det ut när jag kom från skolan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0