Söööömntuta

goddagens ! gillar att jag skrev ett inlägg när jag kom hem men glömde publicera det, sen skrev jag ett nytt typ en timma efter och märkte nu att jag inte publicerat det heller.. hallå tröttis!

idag hade jag planerat att jg INTE skulle sova när jag kom hem från skolan. men vad hände ? jo jag sov från halv 4 till 5.
HAHHA jag orkar inte :(
finns det nån latare än mig??

inte bra att jag sover såhär , för då
somnar jag inte förrens sent på kvällen/natten och försover mig eller sover i skolan .. HAHA dumma skola som inte ger mig min jädra data laddare. seriöst!! kan ju inte ta typ mer än en månad att fixa en jävla laddare?!
haha nu är Elin sur :(

Nej men , skolan var i alla fall okej..
rät chill typ.. fast träslöjden var ju änna roligast! jag och Johanna ska göra en xylofon .. om det stavas så.. så vi skulle såga i metall med nån navelsåg eller va det hette .. och det spruuuuta typ eld gnistor och dom flög upp i ansiktet och lalala.. hahaha :(
men såhär sexig var jag då


Kommentarer
Postat av: Puffen

HAHAHAHHAA omg love the pic xD

2012-04-21 @ 21:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0