usel, usel, usel uppdatering!

Idag har det vart massa dålig uppdatering, jag vet !

Meen... har förklaringar jjuu ;) hihhhh


Först och främst ... skolan, hahah! såklart !:) Har inte orkat uppdatera i skolan dessutom, har inte använt datorn så mycket idag. . Det var ju Engelska, Franska, Idrott( körde dropp-boll och Rugby! rätt skojj), lunch och syslöjd.
Syslöjden sög, med stort S ! 

Efter skolan, gick jag och Johanna hem till mig i blåsten! Satt och spelade Wizard101 ahahah! töntar vi är ...
Sen fixade vi lite pyttipanna och stekta ägg O.o helt random .. 

Vi började lite knasigt att skrika på varandra xD HAAHA typ skrek och skällde på varann ;) fast mest på skoj ! hih 
Sen spelade vi lite till sen gick vi ut en sväng :) 
Hade kul även om det blåste ! 

Påvägen hem efter promenaden ute så tappade jag min mobil så batteriet åkte ut, och Johanna tog batteriet, så en bit fick jag jaga och brotta ner Johanna på marken, kittla och sitta på lite då och då! hahahah! Tillslöut när det kom två cyklar gav hon mig det och slängde iväg mig från hennes knä! hahahaha

Nu har jag suttit här, letat lite läxa och snackat lite med folk (: 
skriver nog lite om en stund igen, måste fixa läxan lite nu medans det är reklam på filmen! <3


sooeta tjejor från i somras ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0