halvstudiedag !

förlåt ... lovade att uppdatera när jag kom hem, men jag hann inte ! 
Jag kom hem typ vid 1 tiden ungefär, och då åkte jag och min syrra till Kållered :) 

Till Eken, som är halft nerstängd, och gick in på Hööks och kikade lite. 
Min syrra köpte ett par vantar, gläns spray sak till hunden och ett snöre .. ahha nej men ett rep typ till hästar :p
kommer inte ihåg vad det heter -.- 

Men japp, sen när jag kom hem runt 3 tiden så satt jag lite och chillade, gjorde äckligaste havregrynsgröt jag någonsin smakat .. duschade o.s.v 
Skulle tänkt att uppdatera efter jag duschat, men jag la mig ner i sängen och somnade :o Sen sov jag till typ tjugo över sju då Emma kom . ;) vaknade precis då, skillat asså !! wihoo 

Men sen gick vi ut, efter jag plattat håret o.s.v, så drack vi cola (a) jag blev väldigt flummig, sen typ träffade vi Philip och Aleks :D (norsk, därför stavas han med ks) 
Vi hade kul, lite läskigt när det är mörkt ute bara :( 

Jaja, snart är det mörkt vid fyra tiden! inte klagaaaa, ;)

Nu fortsätter jag va social med emma, strax äre sängdags ;)
nattiii <3



gammallll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0