goodnatt <3

Snart blir det sängen för mig o Emma ! 

Dags att sooova, fast jag kommer nog inte kunna sova.. drack liksom alldeles nyss lite cola ;)
hihihihihihih

Men jag är lite sur också, för jag hade gjort en ny header, klippt o klistrat och klippt o klistrat på "gimp". 
MEN NEJNEJ SÅ SKA DET INTE FUNKA ATT LÄGGA UPP DEN PÅ BLOGGEN ELLER NÅN ANNAN HEMSIIIDAAA !! 

ååh damp :( 
Får väl ladda ner photoscape om man nu får det på skoldatorn .. hmm 

aja, men ska sova nu ! 
Vet inte riktigt om det blir mycke uppdatering imorgon , kanske drar hem till Emma efter skolan och sleepar där ;)

Men slänger kanske in ett inlägg i skolan ! 

Ha de bra och sov göött <3



snygg man får va ibland asså ! ;) riktigt het ! grrr :*

Kommentarer
Postat av: Angelica, mitt liv i New York

fin hårfärg du har :)

2011-10-04 @ 04:04:43
URL: http://stylings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0