Min Lördag <3

Tog fredagen och Lördagen i två olika inlägg, annars blir det bara ett o samma inlägg med maaassa tråkig teext! 
Så  nu får ni två inlägg med massa tråkig text i stället ;)


Jag vaknade vid tio tiden imorse hemma hos Ebba, så låg jag och spelade en stund, sen vaknade alla andra o.s.v och vi kikade lite på tv :D 
Sedan gick vi ner och käkade frukost ! Ägg och bacon (y) muummaa, 

Där efter gick vi till rummet där vi hade vart och städade lite :) 
Sedan efter det så gick jag hem och duschade och fixa mig och massa sånt för strax kom syrran och vi drog in till Anneberg och hämtade hennes kompis och sedan åkte vi till Liseberg ! 

Kallt men roligt var det! 
Letat som en galning på domdär Kändis stjärnorna efter Povel Ramel, men hitta honom dock inte :( suck, 
bättre lycka nästa gång ;) 

Men vi gick runt där, käkade lite mat och drack glögg och hade mysigt !


jaaa. första bilden får ju tala ... hahah! Det är glögg, och det regnade så kunde inte ta en bättre bild tyvärr, och kameran ville fokusera på bakgrunden så ja, det blev som det blev ! 

När jag kom hem satt Johanna här och väntade på mig :D 
Och nu har vi vart hemma en stund, Kom hem vid halv 1 efter att vart och kikat film hos Philip med Johan och Emil!  Myspys! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0