Min Fredag <3

Tjennaa, åhåh, jag vet att det vart superduper mega turbo ultra dålig uppdatering ! 

MEEN, var ju på filmkväll igår hos Ebba , och sen har jag gjort massa idag med ! 

Börja med Fredag?
Efter skolan gick jag och Johanna hem till mig och käkade lite mackaroner o köttbullar :) 
Jag gjorde en fieen gubbe ! 
sooet <3

Sen kom Pernilla hem till oss och käkade lite också :) Så fixa vi oss lite o.s.v sen drog vi hem till Ebba där hon och Emma var :D 
Satt vi där och tjöta, käka lite fredagsmys och lyssnade musik ! Massa mysigt :) 
Strax där efter stack vi väl ut lite och tog lite frisk luft, så hittade Johanna och Ebba en liten hund! En tax som hade sprungit hemifrån :( Men vi hittade ägaren ! 
Sen gick vi hem till mig och hämtade skålar ;) haha, vi ville ha godiset och chipsen! 
Vi hade det jätte roligt och mysigt med musik, godis och jätte bra sällskap ;)

Vid 10 tiden eller något kom Philip, Johan och Emil på besök och var med oss och kika lite film :) 
Skojjsigt ! Sen så typ gjorde vi inte så mycke . 
Jag och Emma stod o dansa heeeeeeeeeeela kvällen xD fett ont i min nacke dock :( 

Haft så otroligt rolig tjejor ! Får ta och göras om ! 




jag gillar min tunga ? 

Sen har jag tatt massa random närbilder ... och dom får ni dock inte se ;) 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0