långlånglång dag

ååh vilken lång dag det vart !! Syrran kom in till mig vid tolv tiden nångång , sa att jag var tvungen att gå upp om jag skulle med och flytta :) Hon och hennes kille flyttade idag, så aah ! 

Då gick jag upp och fixa mig, han dock inte äta någon frukost, men var inte direkt hungrig :)
Drog till lägenheten och bar upp massa lådor som vi ställt in i bilen innan vi åkte, så fixade vi lite där och åkte sedan vidare till donken! Goaste frukosten or whaat? 

Efter det blev det en sväng till jysk, dom köpte kuddar, täcken och handdukar typ, kikade sedan lite i en lampaffär med massa random lampor xD ahah , 
Drog vi till donken igen, köpte mat till mammaa som vi skulle ta med hem, så vi åkte hem och gav henne maten och Ann-sofi fanns där med en fin liten lastbil! hih Den fyllde vi med en säng och en typ .. byrå lång sak.. som igentligen är en garderob! men funkar lika bra som bänk! Awesome , 
Stack hem till Tobbe och hämtade massa möbler, fotölj, soffa, köksbord och kökssoffa, och lite sånt :) hem iiigen hämtade en bokhylla och mamma! hahah 
Så åkte vi till lägenheten, tog upp allt och satt sedan och fikade och hade mysig pratstund typ. 
En sväng till Coop med mamma och syrran blev det där efter för att köpa lite frukost och trasor typ :) Kylskpet stank fisk , :( uuusch , haha random yye. 

Nu är jag hemma, typ galen... drack kaffe innan :DDD och nu dricker jag julmust, kommer inte sova. ska dock upp tidigt imorgon :( blä

Slut för mig, puss :* 




saknar mitt långa hår :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0