bläää

Ååh , min förkyldning gick bort för ettagsen. Och nu ikväll mår jag inte alls bra. :s

Fryser så tårna är borta och håret på armarna står åt alla olika håll, min mage gör ont och huvet bultar. Bläääääääääää , stackars mig :( 


Sitter här och trötstar mig själv en kopp varm choklad.


------------------------------------------------------------------------------------------------
Jaja, dagen har vart jätte bra! dock fick jag inte sovit så mycke inatt pågrund av min galna hamster som gillar att bita på galler ;) hahah 

I skolan var det galet, skrattat o skrattat o skrattat, dock tråkigt att alla nior har prao i två veckor när det är dom som är roligast. . . men jaja, det var kul ändå! ligga mitt i korridoren är kul;) hahah a

Efter skolan följde ju Johanna och Julia med mig hem :) Vi har kollat film och vart ute ! Myspyyys, 
Nu är jag jääätte trött och ska alldeles strax gå och lägga mig och hoppas på att jag mår bra imorgon , annars vet jag inte vad jag gör :o <3

natti<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0