Tokfia

Förlåt för den här mega super dåliga helgens uppdatering! 

Liksom i Fredags var jag ju hos Ebba med massa folk och hade det mysigt och så :) 
Typ chilla, hade skoj o.s.v


På lördagen var jag med Johanna och Pernilla en stund :D Typ var i kungsbacka och umgicks allihopa :D Mysigt! 
Johanna och jag satt sedan bara inne hemma på lördakvällen, lyssnade på musik och hade det jätte härligt! 
På söndagen drog vi upp till min pappa och hälsade på ! 

Strök maaassa kläder till hans och min syrras secondhand shopppppppp :D 
hihi, fikade och drack julmust i stora lass... xD hahaha
APOTEKARNES SKARE VA ! 

Sen körde vi hem Johanna och idag har jag vart i skolan .. och inatt hände nåt konstigt. 
Kunde inte somna förrens kl 1 ungefär, sen vaknar jag tio i åtta (BRÅTTOM BRÅTTOM) 
Går upp , sätter i linserna, borstar tänderna ... gick ner och bröta i massa lådor, eftersom jag alltid är ensam hemma på morgonen behöver jag inte va tyst. 
går upp och hör en röst säga "Elin vad sysslar du med?" ... mamma... vad gjorde hon hemma ? 

VÄNTA VÄNTA, hur mycke var klockan saru ?!? inte tio i åtta, TIO I TRE !!! 
VÄNTA VÄNTA, minns du när du gick upp ?!?! NEJJJ, du vakna upp inne i badrummet. 

Och tydligen hade jag sagt till mamma "Jag ska gå och lägga mig" till mamma, sen kommit tillbaka och sagt "Jag har gått i sömnen" Sen somnat om och vaknat tio i åtta , som väntat. 

TOKFIA !!  hahahahh 
Sen har jag vart i skolan , typ kollat film på lektionerna och så. Efter skolan följde Emma med mig hem , men hon åkte hem efter typ 1½ timma, och sen åkte jag till min syrra och kom hem för en timmasen ungefär :) 

Sååå har mina icke uppdateringsdagar sett ut :D 
Nu ska jag sova och försöka vakna då jag bör vakna! puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0