Skola imorgon !

Nu ska jag strax gå och sova !
Skola imorgon dåda, taggatagga :)
Vi får våra skoldatorer imorgon också, så vi ska ha dator dagar Torsdag-Fredag.
Det är väl bra ;)
Imorgon kommer Emma hit efter skolan , och sover nog här :)
Myspys!
Och jag är skeet trött, sitter seriöst och asgarvar åt allt och alla xD
Kanske lite cola också som satt en liten stöt i kroppen ;)
hihi, ibland blir jag lite galen..
Men längtar efter min gosiga säng nu i alla fall!
Och hoppas på en tyst och lugn natt utan att min hamster biter på gallret.
Eftersom jag fått reda på att dålig sömn är väääldigt dåligt !
det visste man ju sen innan, men fick reda på lite nytt idag! vet däremot inte om det är myt eller sanning eftersom det stod "dom vanligaste myterna" men det var typ sant xD hahah
Men jaja, nog om det, Puss Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0