Min fina dag!

Haft en rätt go dag ändå! Det ända som vart lite minus är väl att jag inte lyckades så bra på Froggy Jump på min kompis mobil ! GRRRR 

Jo, skolan har vart rätt okej, slutade sent idag, men det märks ju knappt :)

Lektionerna : 

Mentorstid - vi typ babblade lite och höll på med datorerna.
Inriktning - det var första inriktningslektionerna, jag har "Gillar du djur". Men eftersom det var första lektionern så typ gick vi bara igenom lite och vad man har för djur hemma. Till nästa måndag så ska vi ha typ bilder och presentation om ett djur eller något, fattade inte så mycket. haha :)
Teknik - vi typ började skriva om typ en "teknisk" pryl som funnits och hjälpt till i världen typ, så skulle vi söka upp saker om den och jag valde datorn!
Matte - jag hade glömt min skrivbok hemma, den hade åkt ur boken! så jag fick sitta och hålla på med Mult.se.
Men det var rätt go mattelektion ändå, jag och Sebastian sitter bredvid varandra, så vi lyssnade lite musik och smått chilla ! haha
Svenska- vi skulle skriva en uppgift om ett ämne typ. Det fanns 5 val, ett uttav dom var Johnny Depp, så honom valde jag, typ som andra hälften av klassen också gjorde, hahaha!
Det kommer nog gå bra! Det är typ om källkritik o.s.v, fattar fortfarande inte det riktigt... men jaja, det löser sig! 

Nu ska jag gå och lägga mig och sova! Trött x100

sov gott alla fina fantastiska läsare , älskar er till tusen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0