jjaa ..

mmh, det har vart vääldigt dålig uppdatering faktiskt,
och jag vet inte varför, men har bara inte haft blogghumör !
Även om det vart massa dåligt väder då man ändå bara sitter hemma med den jädra datorn i knät!
Skolan har ju i alla fall börjat, började den 18de :)
Det var väl okej antar jag xD
Vi typ snackade mest, och på fredagen "lekte" vi massa lekar och mina byxor sprack från sömmen vid låret till sömmen mellan bena! hahahah
Pinsamt, när vi dessutom körde Krabbfotboll .. mhm
helgen var jag med kompisar :) Fredag-Lördag var jag med Erika och hennes blogg hittar ni om ni klickar på hennes namn i texten !
och Lördag-Söndag var jag med Emma ! jätte rolig helg i alla fall!
På måndagen började ju riktiga skoldagar, så det var väl okej, men ändå tråkigt.
Idag har det ocks vart en riktig skoldag, med So, svenska och No !
Sånnadär vanliga skoldagar duvet!
Och en förkyldning har tagit kontrollen över mig, inte roligt :(
man hör bara mina fina snörvlingar och klagningar !
ajjaj, min hals .. får väl ta och sova nu och se om det blir skola imorgon då!
Klockan är mycke ;)
Goodnaatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0