Ännu en gång,

Hej .. jag vet att jag redan tatt ett inlägg om detta, men jag känner att jag vill göra ett nytt ! 

Sverigegs/Norgers Finaste , kungsbackas finaste/snyggaste och alla dessa nakenbilder...
Vem fan är det som gör alla dessa i gentligen ? idioter.
Man kan inte betygsätta folk bara så ... sen lägger dom ju ut typ halvnakna bilder också! 
Tror att om Facebook fortsätter såhär, kommer det bli en Porr sida ! 

Folk visar sig , varför !? Vet ni igenltigen vart dom bilderna hamnar? Dom kan hamna ÖVERALLT, dom kan använda våra bilder på facebook till väääldigt mycket. För när vi godkänner villkoren, så godkänner vi också att dom får använda min profil och mina bilder och skit. det är bra va? Nej. Därför, är man jju inget mer än idiotisk när man lägger ut jävla naken bilder och sånt! 

Sen Sveriges snyggaste och sånt. Hur många känner sig inte fula? Vissa har ju aldrig blivit , och då känner man ju bara : woops, jag är ful :$ eller liksom nåt sånt. och det är inte kul! Jag har faktiskt känt den där känslan "ojoj jag är ful" Men , jag har faktiskt lyckat säga till mig själv att jag är fin! jag är perfekt precis som jag är. Och jag är nöjd med mig själv, sen finns de dom som har jätte dåligt självförtroende, och så kommer dom in på facebook och BAAM facebook är fylld med massa snygga brudar och killar och man helt plötsligt känner sig ful. 
Och det är så jävla många som bryr sig om utseendet så det är sjukt !
Jag är lite trött .. så om texten inte hänger ihop på alla ställen fattar ni ... 
Men, jag hoppas att det inte bara är jag som tar illa upp över detta.. 
För liksom facebook har blivit en sida där man betygsätter utseenden och fiskar likes på bilder så man ser snygg ut , för liksen. Jag tycker verkligen inte att det är okej.. Det är patetiskt och löjligt. 

Tänker ni likadant, eller har ni någon annan åsikt om detta?  
Kommentera gärna , för jag vill veta vad ni tycker! Eller om det bara är jag som tycker såhär, men det hoppas jag inte  ! 





Kommentarer
Postat av: Anonym

Couldn't agree more...

2012-05-22 @ 23:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0