SO!

Godmorgon! 

Sitter här på den suuuuuuper långa so lektionen :s 8.15 - 09.50 , haha orkar inte :( Typ .. 40 min kvarrrr. 
Aja, tur att vi jobbar med typ antika grekland saken. 

Våran lärare bara står och babblar och vi ska anteckna ;) Ta det lugnt, jag lyssnar och skriver ner samtidigt som jag uppdaterar bloggen ;)
Haha, idag blir det nog fint väder :D Det är soligt, och blåser lite .. men det är lugnt :D 

Hahah , smart tjej ... 

Läraren - Vem var det som skötte blixtarna ? 
En elev - zevs !! (eller hur det nu stavas) 

Jag skulle precis ropa ut "TOOOOR!" HAHAHAH smartis :( 
nej meen .. jag har tråkigt .. så japp, tänkte bara slänga in och visa hur tråkigt jag har ! Posss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0