SO babababaaaa

heeej! Sitter på So lektionen nu , superduper lång... 

Blev INGEN uppdatering igår, hade inte tid :o hände massa saker! Skrev ett inlägg på mobilen på vägen upp till skolan igår, men Blogg.se appen har jätte problem :@ 
Var ju på bio i söndags också, och jag hade ju kryckor pg.a att jag hade fått ett typ .. stooooort sår mellan mina tår... AHHAHa men det har börjat läka nu, så det gör inte lika ont när jag går nu :D super

Sen igår, var jag i skolan... lååååång jobbig dag :( men den gick fort ändå ;) Sen gick jag och Emma hem till mig ... käka lite glass... jag hällde läsk över hela henne o.s.v ;) haha 
Sen tog vi bussen in till kungsbacka och gick runt där lite. Sen stack vi till Varla skolan och skulle kolla på min kompis Oliver's pjäs/teater! Dom var jäätte bra och pjäsen var bra :D Dom gjorde en pjäs på Momo om ni vet vad det är för bok ? :D 
Sen efter stog vi och prata lite med Oliver och sånt, sen gick jag och emma och skulle ta bussen, men då gick deninte förrens om en timma. så vi gick runt i Kungsbacka som två idioter och lekte på typ lekplatser.. hahhaha orkar inte :( 
Sen har jag skavsår på innanlåren som gör cp ont, och jag fick inte ha plåster för mamma .. såvad har jag då? Joooo stora feta bandage runt mina lår! HAHAH :(jätte fult ... 

Men jaja, nu ska jag fortsätta vara flitig på våran roliga So lektion! ;) 

JUSTE, det är såndär "catwalk" på våran skola idag;) Tjejerna visar upp sina balklänningar de sytt! och så är det gaming dag, så alla 9or sitter i massa klassrum och spelar massa spel.. hahahha ! 

sötnos på bild...............



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0