lalala

Tjohopp, här sitter jag på mitt rum och typ .. äter ostbågar och dricker saft :))) moooms 

Vart med Emma idag, hon åkte hem vid typ halv sex, annars har jag bara suttit här och tatt det lugnt. 
Ska typ jobba lite matte snart, eftersom jag ligger lite efter (som vanligt) haha. 
Nej men .. det är gött ;) as trött också, så blir nog att nana tidigt ! 
Måste vara pigg imorgon också ! Drar på laserdome med Ku (kyrkans ungdom, konfrimationsak) :D 
Har aldrig kört det innan, så det ska bli lite spännande ! 

Annars äre lugnt .. tror jag ;) Börjar känna mig lite små förkyld, antar väl att det kommer en förkyldning igen eller nåt liknande. Usch, hoppas jag verkligen inte. Har ju innebandy turnering på fredag också, så då får jag inte va sjuk! Önska mig lycka till ? ;) 


söt man var för typ 1½ årsen? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0