städning på g

FÖRLÅT , haha min uppdatering har sugit :/  Men jag har haft mycket att göra de senaste dagarna. 

I torsdags efter skolan så drog jag, pernilla och Emma hem till Ebba och var där typ hela dagen :O 
Kom hem på kvällen runt halv tio och Emma skulle sova hos mig för hon missade sin buss hem .. haha 

Och igår så var jag med Emma sen åkte vi till Fjärås typ halv 8 och träffade Ebba och en gammal klasskompis. Jätte roligt :) Sen typ skulle jag och Emma sova hos Ebba, och vi var as trötta och hungriga, så typ vid 1 gick vi ner och satt i köket och käkade macka om drack varm mjölk med kanel och socker <3 ffy fabian vad gott ! 
Sen gick vi upp, så jag och emma låg och snackade på två kuddar på golvet och nästa sekund sov vi .. hahah! Så vi har sovit på golvet inatt, men jaja. det funkade . 

Sen har ju andra saker vart lite mindre roligt ... som man inte riktigt orkar med .. men det kan vi ta nån annan dag, nu är jag på gott humör så nu ska vi inte prata om tråkiga saker ! 
Men nu ska jag fortsätta städningen i mitt rum, har vart väldigt igång idag.. lång promenad från typ kvart i elva till kvart i tolv typ :) jätte härligt , och nu städar jag för fullt ! Rensar hela rummet typ ! 

Puss <3



städa städa stäääda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0