Presenter !

haft en underbar födelsedag !

har ju haft släkten här och vi har haft trevligt , suttit och käkat och bara pratat typ massa minnen ! härligt .

haha en rolig sak som nämndes var ju att jag blev speedad utav coca cola och kaffe när jag var liten . så hade jag vart med syrran och hennes kille hos kusinerna och jag tyckte tydligen om kaffe och då blandade han cola och kaffe och jag var galen , så hade jag sagt att jag ville ha en lillasyster och då hade dom sagt att jag måste vara hemma och hjälpa till att städa. så det första jag gjorde när jag kom hem var att städa och mor min förstod ingenting!

men i alla fall, här kommer bilder på presenterna -

godis + 500 :- utav Eva och Kent
500:- utav min käraste farmor
500:- utav min fader
300:- utav min kära syster Ann-Sofi
300:- utav min syster Eva-Karin
100:- av mon mormor
presentkort och lott med vinst på 50 kr utav min kusin Jonas
smink och lösögonfransar utav Emmas mamma som ni fick se innan :)
tunika utav min syster Jenny och hennes kille Tobbe !

fantastisk födelsedag , tack allesammans <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0