Stekta gröna tomater !

heej ! sitter här i soffan och tittar film med min mamma ! Stekta gröna tomater heter filmen ! rätt bra ändå :D 
 
Idag har jag vart med Emma som vart i Grekland i en vecka ! Hon skulle kommit hem vid 3 inatt, men kom inte hem förrens klockan var sju, sen kom hon till mig runt 3 tiden ! ;) Hon var självklart brun :(((( jag vill också åka till Grekland :@@@
 
Men i alla fall, vi satt och snackade om vad som hänt den senaste veckan, sen drog vi till Ebba och var med henne och Ellen en stund, sen blev det middag hemma hos mig ! :D mumsmums 
 
Nu har min dator lite problem .. så den vill inte alls föra över bilder från mobilen! 
Så ni får bild på omslaget på filmen sålämnge ;) 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0