Sönönöndag

Goodmorgon flickor och pojkar, män och kvinnor o.s.v ;)  

Jag hade så svårt att somna igår/inatt va ... jag låg där , på med täcket, av med täcket, för varmt, för kallt, rulla runt , ligg på höger sida, nej vänster sida, på magen, på ryggen... SÅ SVÅRT VAR DET 

Usch, så imorse var jag inte direkt taggad att gå upp och fixa mig till kyrkan, ville igentligen bara ligga kvar och sova ! men nänä, haha nej men nu ska vi inte vara sånna ! idag, är en fin dag. en söndag.

Ligger just nu i min säng och importerar lite CD skivor till iTunes så jag kan lägga dom på mobilen ;) göttt
Fast frågan är ju hur ofta jag kommer lyssna på det eftersom jag ändå bara lyssnar på youtube på mobilen. men musik är gött jaaappp! 

Är lite sur att Emma drog till grekland just denna helgen då DH är ..killar... hade vart hur kul som helst att dra dit ! men NÄNÄ ... hahha :((((( nej men, inga sura miner nu! Nu ska jag vara glad och titta på era fina bloggar så jag kan välja tre vinnare utav Veckans blogg, och sen ska jag fixa lite med min design också och se om jag kan fixa det knasiga vid kategorierna! jappjapp, önska mig lycka till .. och om bloggen är helt .. fel sen så vet ni varför. 

Elin Lindvall är på hugget ! Hahha, puss <3 


Kommentarer
Postat av: Anna

ÅH VAD ROLIGT! :D att vara veckans blogg alltså :D verkligen, superku! Tack för att du har sådana tävlingar :)

2012-06-17 @ 17:40:28
URL: http://annatanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0