Sommarlov <3

Åh vad härligt med sommarlov! Det känns ju inte riktigt som sommarlov än, men när vädret väl kommer tror jag att det blir bättre! 

Jag har skavsår och blåsor på mina fötter efter att ha gått med de nya skorna hela dagen, hahah , stackare :(
Gått bra i alla fall, har inte ramlat en enda gången trots att det är första gången jag går med klackskor länge. 
Dom var ju dock inte höga, men med tanke på min balans kändes dom rätt höga... HAHA 

Snart kommer mina brudar och då drar vi in till Kungsbacka till Schools out, jäääätte töntigt, men finns inget annat sätt att fira sommarlovets start på just nu, så japp! Vi kanske går runt lite och bara umgås :) 

wiho, sommarlov <3 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0