Björn Rosenström

Heej ! Kom alldeles nyss hem efter att ha vart på Liseberg! 
Emma åkte inte med, hon fick inte tid till det :( tyvärr, så nu fick jag inte sagt hejdå ordentligt :(( Hon drar till Grekland imorgon och är borta en vecka, men så länge var det ju inte! Har ju andra kompisar, tro det eller ej , men det har jag ;) hahahaha 

Så jag var på liseberg med två av mina systrar, så såg vi Björn Rosenström då, men han spelade bara 50 min! 
På den lilla scenen dessutom, man bah "wiie, ser mycke o.s.v" , vi stog ju typ längst bak -.- 
Men efter han sjungt sina fin fina låtar så gick vi runt en stund, gick och åt våfflor och träffade Oliver och Nellie som var där med sin teater grupp ! Så satt dom med oss en stund och vi pratade och lite sånt ! :) 

Nu är jag hemma, dricker lite cola med förhoppningar om att bli piggare eftersom jag sitter här och typ sover ..
bläääää , ska upp JÄTTE tidigt imorgon p.ga att vi ska ha konfirmation träff imon med -.- 

typ 3 ½ halv vecka framöver ska vi träffas VARJE dag förutom Lördag och Söndag, fast då går ju jag i kyrkan ... så lördagar är de enda dagarna jag får sova länge på ... på 3 veckor :( wä wä wä , jag älskar att sova.. buhu 

aja, blev i alla fall INGA bra bilder :( Sååå, istället slänger jag upp några av hans låtar !
puss <3 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0