måndag, tisdag, onsdag

Tjenare :))) jag vet att min uppdatering vart låg på sistone, men har knappt suttit vid datorn på flera dagar ! 

Har typ vart med kompisar bara :o 
Har faktiskt inte uppdaterat sen i söndags, dåligt av mig :( 

Men i måndags typ efter skolan gick jag hemåt, låååångsamt .. tog typ 20 minuter för mig hem när det brukar ta 5-10 minuter. hahah! så trött var jag, samtidigt då mötte jag Hampus och Charlie och tjöta lite kort med dom, typ gick hem sen och la mig i soffan och kolla lite tv och vilade, därefter gick jag till Hampus o Charlie och var med dom :) 
Kollade film och hade lagom chill! 

Tisdag åkte jag och Emma hem till henne snabbt och sedan hem till mig , senare mot kvällen var vi med charlie o hampös igeennnnn, typ kolla film :) Sen skulle ju Emma hem, så jag bara följde henne sen gick tillbaka och kollade ännu mer film, sen skulle charlie hem, vi följde honom en bit sen kolla vi ännu mer film och sen kom jag hem :D

Idag ... ska Emma sova här, jag kom hem efter en jobbig dag i skolan.
Haft problem med nacken, kan inte vrida huvudet åt höger utan att typ dö av smärta xd
så jag kunde inte vara med att simma i skolan heller, men hon sa att det var okej eftersom jag var med i höstas :)

Yees, that's my days typ x]


Kommentarer
Postat av: anal

tuttar <3333333333333333333333

2012-01-21 @ 13:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0