tjöt tjöt tjöt

Morsning korsning ! 

Hittar ni på idag? 
Själv vaknade man vid typ 2, halv 3 :D Johanna har nyss åkt hem och jag chillar lite smått :) 
Blir väl lite till att städa i rummet lite nu då. 
Om jag orkar ;)  

Och det vet både du & jag att jag inte orkar ! 

Har toppen nyheter jjao ! ;) 
Johanna kom ju med min kamera igår , så jag har nyårsbilderna ni får senare och Emma hittade min laddare! 
Låg inne i hennes rum, alltså hade den åkt ur väskan! 
Så den får jag någon dag :D göttgöttgött ! 


iiiimorgon blir det kalas för min lilla systerdotter som fyller år idag ! Eller lilla och lilla .. hon är ju hela 9 år nu ! Härligt att fylla år både som ung och gammal ! 

Presenter , woopwooop ! 



Kommentarer
Postat av: moa

SV: Haha ja är ju hemma nu så de är chill att man blir lite bortskämd hos mamma (a)

2012-01-07 @ 16:42:58
URL: http://moaahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0