sleep over

nu ska jag och Emma lille sova ! jag sover hos henne idag:) najs det. förutom att hon redan somnat :( o klockan är inte ens tio... haha;)

jag uppdaterar i alla fall från mobilen :) så blir inte så långt inlägg , skulle gjort ett förut men lyckades ju radera -.- smart som man är :)))))

dessutom ligger jag skräckslagen i sängen eftersom en mus springer runt under sängen .. det är okej om det är hamstrar , men möss .. deras långa äckliga svansar .. usch !!! har fobi för
möss , eftersom när jag var
mindre hade jag en mus som katten släpat in i mitt rum och vi fick inte ut den så den sprang runt där .. sen en natt hade en katt eller nåt tatt upp den i min säng och jag vaknar av att en mus springer över mitt ansikte ... uschhhh!! så jag är lite skrajj :(

men nu ska jag väl sova då ... drömma om möss .. euw ..


nu ska det ju inte gå att ladda upp bilder på mobilen .. cepeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0