klantigt?

ja ja ja .. här kommer smarta Elin o.s.v 

Tappade bort min adapter till min Iphone laddare, (den som sitter i väggen) men det gjorde inte mig så mycket eftersom jag ändå sitter vid datorn typ 24/7 så laddar jag ju den i datorn då. aaaa

MEEEEEEEN, i Onsdags då när vi hade vart i göteborg så åkte vi hem till mig och hämtade lite grejjor eftersom jag skulle sova hos Emma, tog sladden som hängde på handtaget på mitt nattduksbord och la den I MIN VÄSKA..
När jag kommer hem till Emma och ska dra upp laddaren .. jo vet ni vad ? Då är den borta ... 
puts väck, vände uppochner på hela väskan, men nej nej. ingen laddare där inte. 
Kollade här hemma när jag kom hem , någon laddare ? nee 

åh vad jobbigt :((( buhuhuhu

Så därför kan jag ju inte heller ladda upp bilder på datorn från mobilen, ;) 
MEN ska ju låna johannas laddare idag och imorgon, så då kan jag väll lägga in bilder på datorn ;) 
höhöh  




jaaa .. gammal bild, känner ni igen mig ? för det gör IIIINTE jag x]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0