Hemkommen!

Äntligen hemma! 

Vi gick upp redan vid 9 imorse , fy sjutton vad trött jag var! 
Meen man kunde ju inget annat än att gå upp tyvärr, men piggare blev man när man fixade sig. 

Vi åkte så att vi var framme vid halv 11 uppe i Kinna ungefär. Så det var väl bra, packade upp massa saker och sånt skit sen bara vänta på kunder. . . och vänta ... och vänta ... Det var ju inte en enda männska ute typ?!?!? stendött var det ! usch vad tråkigt. 

Fick några kunder .. jag fick sålt för 20 :- ... pappa fick sålt för typ 300-400 någonting från själva butiken. 
hahah ;) 

jajajajaja, alltid någonting! I alla fall efter packat ihop o.s.v så åkte jag, Johanna och Ann-sofi ner till donken och käka där, H U N G R I G A var vi ! frukost typ vid halv 4 :s uuschh 
men det var himla gott ! Sen åkte vi hem och nu sitter jag här och fryserrr :)))) bbrrr  

Dock är jag så smart och glömde kameran i affären ... :( så jaa ... där låg de flesta bilderna från igår .. 
Typiskt mig att glömma kameran överallt.. åååh knas ! 

Nu blev det i alla fall glass ... hhihiihiihihihhi



ser äckligt ut :( men det var gott .. jag lovar ! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0