Gott nytt på er !

Godmorgon .. eller god eftermiddag kanske man ska säga ! 
Klockan är fem och jag har nyss stigit ur sängen eftersom Johanna skulle åka hem :) 

Hade riktigt trevligt igår;) 
Först kom Johanna till mig vid sex tiden, så chillade vi lite och sedan gick vi ut och träffade Aleks och Emil som smällde lite smällare och skit :) 
Vi gick hem och fixade pizza och strax därefter kom Emma och Ebba och käkade upp pizzan med oss! 
Mumma var det ! 

Emma åkte hem vid 23 tiden typ, för annars skulle hon inte kunnat komma hem /; 
Men inga sura miner för det, vi fortsatte hem tiill mig jag, Johanna och Ebba.. Chillade lite och lyssnade musik :) 
När klockan var halv 12 ungefär gick vi ut, jag och Johanna gick runt med våran älskade cola flaska och drack lite . 
Så skulle Ebba hem och kolla fyrverkerier med sin familj, så vi följde henne och precis efter gick vi upp till Smedingeskolans parkering och kollade fyrverkerier. Man ser bort till Kungsbacka därifrån ! 

Och där också drack vi upp våran sista cola ... För er som inte vet så har jag och Johanna colaförbud hela 2012 :(( 
Nyårslöfte ;) Lite svårt när man är cola beroende bara ... 
Precis innan 12 slaget hade vi druckit upp o.s.v. 

Sen gick vi hemåt ! 
Men tyvärrrr får ni bilder någon annan dag , eftersom jag glömde min kamera i Johannas jackficka .... 
:(( 



Kommentarer
Postat av: Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

Kikar förbi här och önskar också dig ett gott nytt år ;)

2012-01-02 @ 00:15:26
URL: http://sense.webblogg.se/
Postat av: Finnåkers största Hästblogg - Emelie

hur mår du i dag? :)

kramis

2012-01-02 @ 12:20:17
URL: http://finnakersryttaren.blogg.se/
Postat av: Sannalitens.se

Hehe okej, så kan det vara :) Hur är läget med dig då? Vet du när skolorna börjar igen efter jullovet? Kramar!

2012-01-03 @ 11:37:33
URL: http://Sannalitens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0