Goood mornmornmorn

Hallåå på er ! Nu är det så att jag inte uppdaterat någonting pågrund uttav att jag inte suttit vid datorn dom senaste dagarna och att Blogg.se appen vart lite seg och har inte riktigt haft tid att skriva på mobilen eftersom det dessutom tar lite tid .. 

Men fram till saken varför jag inte har kunnat blogga o.s.v är jju för att i Måndags steg jag upp vid 9 tiden ungefär och fixade mig lite sesådär och vid tio tiden blev jag upphämtad av Emma och hennes mamma, så drog vi in till Kungsmässan och kikade lite, åkte hem med bussen halv 3. najsnajs. 
Jag åkte med Emma hem och vi beslutade senare att jag skulle sova hos henne, så ja. det gjorde jag :) 
Vi hittade också en liten blåmes som inte ville flyga :'( så vi tog den  och satte i en buske så ingen katt skulle få tag på den. Men dagen efter var den borta ! 


sööt ! 

På tisdagen steg vi upp någon gång typ vid .. 12 ? fast vi vaknade vid 9 typ och kollade film ! :) 
Peter Pan ! 
Vi vaknade dessutom till hög volym på "Mange bjuder" nerifrån ;) härligt ! 

Vi typ var hemma hos henne och chillade sen drog vi hem till mig och var där :D 
Typ käka Thai mat, åt godis, drack läsk och kolla film ! mysigt mysigt :D
Efter maten låg båda på golvet och i sängen halvdöda. Skit mätta och magen bara stog ut. 
Magen var ju typ ivägen så man inte kunde knäppa upp byxirna heller :o tjockt att knäppa upp byxorna efter man ätit, men det är sånt som behövs ibland (a) 
Senare somnade Emma och jag snacka skype på mobilen !:) Men sen somnade även jag så aa :D

När vi vaknade på onsdagen gick vi direkt till affären och köpte chips, glass och choklad.. INTE ALLS TJOCKA !?!?!? NEJ NEJ !! 
HAHAHAHAHa, men jag kommer till varför vi gjorde det senare xD 

Vi kikade på en film och sen blev det till att dra in till götebooooorg med Emma :D 
Körde runt lite överallt och letade efter Ed's piercing studio i Masthugget, wiiiieeee ! 
Emma skull epierca tungan , och hon kan ju inte äta starka saker och inte typ hårda saker som liksom typ chips, knäckebröd o.s.v. sen var vi ju bara allmänt tjocka som alltid ;) 
Efter piercingen drog vi hemåt, köpte donken på vägen , (tjockt) och sen typ var vi på Ica Maxi och handlade. 
Jag sov hos Emma, iigen ;) 

Inatt har vi bråttats om täcket... HAHA, vi hade ett täcke, båda har vaknat flera gånger inatt av att den andra snott täcket .. 

Nu har Emma precis duschat, så jag passade på att skriva ett snabbt inlägg som inte blev så himla snabbt .. 
det blev långt x] 
JAJAAAAA, tar igen mina icke bloggdagar. var trotsallt 3 ½ dagar ... 

Senare drar i allafall jag och Emma till mig och hon sover hos mig ;) 
5 dagar i streck med Emma .. usch vilket helvete ... 


Kommentarer
Postat av: JFdressage

Vilken super fin blogg! :D<3



sugen på att följa via bloglovin? :)

2012-01-05 @ 22:54:32
URL: http://jfdressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0