Fixa, packa, äta, dra

shullulu, kom precis hem ! :) 
Ska strax packa sen duscha .. sen typ aa, dra upp till skolan och möta alla andra som ska med på lägret. 

Vet inte riktigt om jag tycker det ska bli kul eller tråkigt än, men det blir nog skoj får vi hoppas! 
Alla säger så positiva saker om det så aa :D 

Skolan idag har vart helt okej :) gympan var riktigt rolig faktiskt ! lite jobbig men men,,
Vi boxades :D 
Jag och Emma var "partners" hela tiden och en minut skulle man typ slå raka slag mot partnern som höll dom där kuddarna , sen tvärtom i en minut. sen skulle man byta "ställning" eller "slag" eller vad man ska säga, så typ först raka, sidan, nerifrån, slå tre gånger diagonalt och ducka, slå tre gånger fram , sidan och ner och sen göra en armhävning o.s.v, sen typ nån ring med massa olika slag man skulle ge järnet i... Rätt skoj var det i alla fall! 

Annars har det vart en vanlig fredag ! :) 

Aja, nu får jag fixa mig, måste vara klar till halv 5 ! puss <3 slänger säkert in ett eller två tidsinställda och kanske slänger in ett innan jag drar. Annars hörs vi på Söndag ! <3


Kommentarer
Postat av: Nicole

Haha vi körde också boxning för ett tag sen, det var faktiskt kul! :p

2012-01-27 @ 19:52:23
URL: http://nnnnicolee.blogg.se/
Postat av: Erika Nilsson

sv; Yeeeeeeepps!:D<3

2012-01-28 @ 15:09:50
URL: http://pinnkyy.blogg.se/
Postat av: JULIAOFSWEDEN ♥

-allt bra, idag?:)

kramis.

2012-01-28 @ 20:54:04
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0