100 frågor om mig !

nu härmar vi min kompis Pernilla , Här är hennes blogg - Quintex -

SENASTE:

1. Dryck: Sprite :D

2. Telefonsamtalet: Mammi

3. SMS: Emma :)

4. Sång du lyssnade på: We won't back down - Escape the fate :D

 

HAR DU NÅGONSIN:

6. Dejtat någon två gånger: dejtar inteee

7. Har någon varit otrogen mot dig: nejj :)

8. Varit kär: ohjaa

9. Förlorat någon speciell person: tyvärr ja ;/

10. Varit deprimerad: mm..

11. Varit så trött att du somnat sittandes: hahaah aa x]

 

DINA TRE FAVORITFÄRGER:

12. svart (även om det inte riktigt är en färg)

13. Brun , typ höstbrun,

14. blå :)

 

I ÅR HAR DU:

15. Lärt känna en ny vän: Det är ju nytt år, så tyvärr har jag inte hunnit det under 2012

16. Fått ditt hjärta krossat: nejj:)

17. Skrattat så att du har börjat gråta: Idag! hihih

18. Träffat någon som förändrat ditt liv: inte än :)

19. Insett vilka som är dina äkta vänner: ohja, har jag ju gjort långt tillbaka .

20. Fått reda på att någon har pratat om dig: inget jag har hört än i alla fall ;)

21. Kysst en kompis: nejj :)

 

BLANDAT:

22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Näääästan alla :D

23. Hur många barn vill du ha i framtiden: 3-4 ;) stora planer!

24. Har du några husdjur?: jadå  :D

25. Vill du ändra ditt namn: nej ! :)

26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: vad gjorde jag .. jag tror jag var i skolan och var hemma bara !:)

27. Vilken tid vaknade du idag:  11 tiden :)

28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Var med Emma, Hampus och Johan :)

29. Någonting som du längtar till: uhumm .. min födelsedag !

30. Din favorit låt för tillfället: åhåh, jag har så många ! Come clarity - In flames  &  on to the next one - escape the fate :)

31. En sak du skulle vilja ändra med ditt liv: Asså igentligen inget, ett liv är ju inte till för att ändra , det är till för att leva !

32. Vad lyssnar du på just nu: musik ;) escape the fate :D

33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Oliver: jadå!

34. Vad gör dig irriterad just nu: Det här .. hahah nej , men inget direkt !

 

OM DIG:

36. Vad är ditt namn: Elin Linnéa Lindvall

37. Singel/upptagen: singel

38. Stjärntecken: vädur

39. Kille eller tjej: tjej

40. Grundskola: Gällingeskolan

41. Gymnasie: vet jag inte än ;)

42. Högskola: Smedingeskolan

43. Hårfärg: blondt

44. Långt eller kort: kort :)

45. Längd: 170 cm :D

46. Vad gillar du gällande dig själv: Mina ögon :)

47. Piercings: bara vanliga hål i öronen, :) änsålänge ;)

48. Tattoos: inga änsålänge :D

49. Höger eller vänster: Högerrrr :D

 

DIN FÖRSTA:

51. Operation:Opererat bort bandet mellan överläppen och framtänderna p.g.a infektion i tandköttet :)

52. Piercing: hålen i öronen (a)

53. Tatueringen: none

54. Bästa vän: min första vet jag inte riktigt .. typ Robin , Ellinor, Elina ? vet inte riktigt vem som var först ;)

55. Bloggen: en som hette heliiumballong ;) vet inte varför jag tog bort den faktiskt, :o

56. Husdjur: mitt första husdjur var antingen fågeln brasse eller nån katt, katter har jag ju haft hela livet .. så  aa :)

57. Vaccination du minns: Alla jag fått i skolan och typ en jag minns var på nåt sånt där barn ställe , barnkoll sak. minns att jag satt och storlipa för en vaccinations spruta :'(

58. Konsert: 19 November 2011 .. In flames <3 om man inte räknar med Schools out och typ lotta på liseberg o skit ;)

60. Alkohol du drack: det var säkert öl jag smaka :D

 

JUST NU:

61. Äter du: mitt saliv ..

62. Dricker du: saliv :DDD

63. Är du på väg att: skriva detta och ett sms :o

64. Lyssnar du på: Escape the fate och Johannas tjöt när hon spelar ;)

65. Väntar du på: sms;)

 

DIN FRAMTID:

66. Vill du ha barn: ohja!

67. Vill du gifta dig: ja :D

68. Jobb: Vill jätte gärna bli frisör eller något inom barn eller djur :)

 

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

69. Läppar eller ögon: Ögon :)

70. Kramar eller pussar: asså, det är väl både och ,

71. Kortare eller längre: Längre :D

72. Yngre eller äldre: ålder har ingen betydelse

73. Romantisk eller spontan: Vet inte

74. Snygg mage eller snygga armar: mage !

75. Tatueringar eller piercingar: är väl vad den tycker !

76. Känslig eller inte: känslig , det är gulligt .. kanske inte bara han loigger o lipar dagen lång men (;

77. Ragg eller förhållande: Förhållande

78. Bråkstake eller tveksam: beror väl på ;)

 

HAR DU NÅGONSIN:

79. Kysst en främling: nej :)

80. Gjort något sjukt spontant: jja xD

81. Tappat glasögon eller linser: AA HAHAHAH

82. Haft blått hår: nej :D

83. Krossat någons hjärta: kanske /;

84. Har någon krossat ditt hjärta: aa ,

85. Har du blivit arresterad: nepp :)

86. Dissat någon: jag dissar allt, haha nej men ja det har jag

87. Gråtit när någon dött: klart!

88. Gillat din killkompis (mer än som vän): jjaaapppppp

 

TROR DU PÅ:

89. Dig själv: ibland :)

90. Mirakel: aa :D

91. Kärlek vid första ögonkastet: ohja

92. Himlen: asså .. efter döden himlen, njjeeeaaa

93. Tomten: ohja !!!

94. Att kyssas på första dejten: kyss, inget mer ;)

95. Änglar: njee,

 

SVARA ÄRLIGT:

96. Varit otrogen: nej :)

97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: haha ja  .. men det var i nollan, dom frågade "chans" samtidigt i samma rum, så då föreslog dom att jag skulle ta båda ;) så jag tar inte det som otrogen !

98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: ja :)

99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Familjen och kompisar :)

100. Har du svarat ärligt på dom här 100 frågorna: jappppp :D


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej, ohherregud! hur orkade du svara på alla frågorna ? hah :) fin blogg! :P kraam

2012-01-06 @ 20:43:51
URL: http://elpn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0