Sjuk igen ?

Vad trött jag blir på detta :( Har ju precis blivit av med hostan , men idag har jag haft en himla huvudvärk och nu ikväll har jag mått så himla illa att det känts som om jag ska lägga mig på golvet och spy .. :( 
blääää 
Mamma sa att det går magsjuka lite överallt nu, så det skulle itne förvåna oss om jag fick det, så har jag inte haft magsjuka sen jag bodde i Gällinge, alltså typ 3 - 4 årsen jag hade det senast... dags kanske? 

Just nu sitter jag och gör lite läxa .. går inte så bra när jag mår såhär. väldigt svårt att koncentrera mig eftersom magen skriker och huvudet dunkar. hade hellre bara lagt mig ner och kollat på tv.. men läxa måste göras.
wäwäwä
Jaja, nu ska jag i alla fall försöka jobba i alla fall en halvtimma till, sen ligga och kolla på Big Brother :) 
Pöss ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0