långt ointressant inlägg om allt och lite till . .

För att min lilla Patricia inte har någonting att göra just nu skriver jag ett fint litet inlägg om helt random saker som ploppar upp i huvudet. . . 

Deal with it.
Ehmehmehm, sitter juuust nu och gör min NO läxa :D minns du frågor, typ snarksnarksnark! 
Har suttit och lyssnat på Rhythm of the payday en stund också :) 

GRYMMAA 

HÄR ÄR DERAS FACEBOOK SIDA & DERAS SKIVA "BANDPAGE PÅ SIDAN <-----"
Riktigt riktigt bra faktiskt, mhm .. Kan stolt säga att min systers kille är med i bandet :'''D hihihi 

Och detta kommer vara 2 himla tråkiga veckor .. Min kompis Oliver åker till Thailand nu ikväll, och jag brukar snacka med honom varje dag, och träffar honom i skolan. 
Men han ska försöka vara inne på typ facebook på hotellet typ samma tid som jag är inne. 
Alltså lite när som helt eftersom jag är inne hela tiden! 

Har väldigt stor lust av att kolla på Anki och Pytte 4, har den på min andra dator som jag just nu inte orkar ta upp :$ Så himla rolig film ! 

Asgarv varje gång jag tittar på den, särskilt när anki ska leka hemmafru,så ska hon hänga tvättlinan  på dörrhandtaget, så står hon på en barnvagn och så hör man bah "PELLE DU KAN HÅLLA WOOOAAWOOH WOOH WOOH AAAAAAAAAAAAAH!!! PYTTEEEEEEE!" 
SÅ HIMLA SÖÖÖÖÖÖÖÖT, JAG DÖÖÖÖR

Hihi, blir nog att kolla på den imon <.< ska ju va med Emma lille imorgon, nice price på burger king , jepp. 
Kommer titta på den varesig Emma vill eller inte, sådetså, nana nana naanaaaaa! hih pilutta dig :* 

Precis nu, sitter jag och drar ena handen i håret och fäller en himla massa, typ som en katt.
Och hör mamma ligga och skratta på andra sidan väggen, haha .. dör 
Hon typ skrattar åt katterna, men ändå. låter hel skumt typ mamma helt ensam i ett rum liggar och garvar? 
ehhh, aa.. 

OKEJ , detta får räcka, för nu ska jag gö klart min fina NO läxa som jag är så duktig med och sen ska jag soooova och försöka att iiiiinte försova mig imon :)))))) 
Pooosss <3





02.00 AHHAHAHAHAHAHHAHA

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Var med i min nyaste tävling och vinn en valfri vara! :D

http://adaras.se/2012/february/tavling-vinn-fran-uffessakerochting.html#comment

2012-02-07 @ 00:05:22
URL: http://adaras.se
Postat av: a common blogg

Vinnaren av almanackan är uppe!

Vann du? Om inte, håll utkik efter nya tävlingar! :D



Direktlänk:

http://setfire.blogg.se/2012/february/vinnaren.html#comment

2012-02-07 @ 21:14:54
URL: http://setfire.blogg.se/
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

Hej :) Jag har en tävling i min blogg där jag lottar ut valfritt plagg, väska, skor osv ifrån många grymma märken, typ LV, jeffrey campbell, dior osv! ;) det skulle vara jättekul om du var med!



Klicka bara på länken här bredvid för att komma till tävlingen :) http://vadfanskajagheta.se/tavling-vinn-valfritt-plagg-vaska-skor-osv-2/

2012-02-08 @ 06:59:32
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0