Herr hosta och Fru huvudvärk är på besök!

tror jag börjar bli sjuk såhär lagom till lov och så, får dessutom sånnadär värme ... typ värme chockar? 
Ena stunden är jag kall men bara på 1 sekund ligger jag och är jäääääätte vaarm! typ svettas... 
BLÄÄÄ 

Orkar inte :( Hostan känns i magen och i halsen, asså skit kraftig hosta så man vill spy typ. 
Och huvudet gör bara ont när jag gör hastiga rörelser. 
Hoppas det går över så jag kan va med Ebba! 

Och på Tisdag får jag absolut inte va sjuuuk, då ska ju jag och Emma fira alla hjärtans dag! wäwäwä 
Bara för att vi är forever alone och inte har killar att fira den med :'( 

Jajaj, nog om detta.. nu ska jag leta upp en målarbok, sitta och måla en stund sseeeeeeen duscha! 
Puss <3


Nåväl, har man bildbrist så har man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0