Dead by April...

hmm .. vad ska man säga? 

Jag kollade inte på melodifestivalen, men räckte ju att kolla på fejjan, men så såg man ju typ "Åååh dead by april, fyfan vad bra" överallt typ. 
Jag tänkte liksom typ .. välldans vad många som gilla metal? så när jag kom hem gick jag upp och satte på låten på youtube och kollade på videon från melodifestivalen. (alla lägger ju ut allt typ 5 sek efter den är slut...) 

Vet ni vad det första jag tänkte på när jag hörde början ? 


Eric Saade


eeh? 

Ja, och jag gillar inte direkt Eric saades musik o.s.v , kan lyssna på dom och sjunga på dom, men asså .. nej . 

Nu tänker ni som gillade låten att jag typ är dum i huvudet? men det är jag inte ser ni! 
Jag var ett väldigt stort fan av Dead by April i gamla dar, väldigt väldigt stort fan. 
Lyssnade på dom ungefär hela tiden, men helt plötsligt blev dom helt annorlunda. Deras musik ändrades helt och hållet, deras senaste skiva är inte alls som deras gamla . Och för er som tror att låten dom sjöng i melodifestivalen är Metal, bör ni veta en sak.. DET ÄR INTE METAL! '

Blir så arg! Folk som säger de gillat DBA innan, men älskar dom efter denna låten kan verkligen, verkligen , veeerkligen inte gillat dom innan. för det är inte samma band längre ! 
sen får ju ni såklart tycka som ni vill, men detta var min åsikt! 

Puss på er :*




GÅ TILL LÄNKEN NEDAN, DÅ FÅR NI HÖRA METAL ! 

HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR MEEEEEETAAAAAAAAL



Kommentarer
Postat av: Linn

Veckans blogg vinnarna är nu utsedda!

Kika in & se om det blev du, om inte så finns en ny chans redan nu! :D

-> http://linnhahne.blogg.se/2012/february/veckans-blogg.html#comment

2012-02-05 @ 19:22:38
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0