Dagens planering ...




Haha ja precis, har ingenting att göra alls! Jag sitter här hemma och inte gör så mycket :) tittar tv och babblar med folk. Skulle vart med Johanna, men hon kunde inte idag, så vi kanske träffas imorgon istället. 

Ehm .. jag har tyvärr smittat min mamma /; Hon ligger i sängen med feber och förkylning. förlåt
men så blir det ! haha, får hoppas bara att hon inte får denna äckliga hostan jag har bara! usch för den. 

Jaja, men kommer väl antagligen bara sitta här hela dagen, om ingen gullig själ typ vill träffas eller nåt :))) 
Annars är jag här och myser hele dagen med min hosta. Haha, har ju Tvn och datorn som vänner , dom funkar helt perfa att vara med. Ska fråga mamma om det blir tacos till middag idag också, även om det antagligen blir jag som både köper ingridienser och lagar det.. men det äre värt, pöss ! <3 



Kommentarer
Postat av: joanna-livet med Aspergers syndrom!

Hej! Tänkte bara tipsa om att jag just nu kör en dagensblogg tävling där du har chansen att länkas inför mina 400-600 unika läsare/dag så passa på att anmäla dej:)

Om du inte vill ha såna här komentarer så ber jag ursäkt och hoppas du får en underbar helg:) kram Joanna-livet med Aspergers syndrom!

2012-02-18 @ 16:14:02
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0