Charmtroll

Shallamahalahalalalaaa 

Precis så, jappjapp. Förlåt för den mega dåliga uppdateringen :( 
Sov hos Emma igår , alltså åkte jag till henne efter skolan, tänkte uppdaterat från mobilen även om det oftast krånglar men det krånglade jätte mycket och jag skulle inte haft nåt mer och säga än  

"jag är hos emma, ska sova här. . vi ligger i sängen och käkar choklad och typ ringar som smakar vitlök, dricker hallonsoda, sjunger och filmar oss själva!"

haha, inte det roligaste inlägget ;) jag har i alla fall haft roligt, och vart super duper trött i skolan :( 
Och efter skolan drog Johanna med mig hem , vi har käkat semlaaaaaaa , det är Fettisdagen! 
Sen har vi bara tittat tv, jag har vart så himla trött så jag har inte direkt vart rolig ! /; 
Undrar hur hon står ut med mig ... haha, jaja. nu ska jag strax äta , och sen blir det duschaaa och Big Brother !<3

Pooossss <3


charmtroll !

Kommentarer
Postat av: Jasmin - Halmstads största blogg.

Hejsan hur mår du idag? :)

2012-02-21 @ 20:34:31
URL: http://jaasses.webblogg.se/
Postat av: iiiden

hahaha go bild:D

2012-02-21 @ 20:41:18
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0