Att vara mörkrädd och att gå ute på kvällen ...

Är verkligen ingen bra kombination :( 

Gick hem från Ku förut i mörkret, hade några procent kvar på mobilen så jag skulle nog inte behövt oroa mig om mörkret i alla fall. Så jag tackade nej till skjuts och påbörja promenaden hem .. 
En liten liten bit senare tar jag upp mobilen för att nte bli "rädd" och märker att den dött... NAEEEJJJ !  
Paniken startar och jag går snabbare och snabbare, men kommer på att det går fortare att gå långsamt eftersom jag tar mini steg när jag försöker skynda mig. så jag gick långsamt, men kom på mig själv att helt plötsligt vara låååååååååååångt ifrån där jag nyss va... Eeeh , hur hände det? 
Jag kan ju inte direkt teleportera mig eller hoppa fram i framtiden.. öööh ? 
Så jag kolla nämligen ner på fötterna och ser mina ben gå i LÅÅÅNGA jätte SNABBA steg! :O 
ETT MIRAKEL.. nästan 

Tänkte på det .. för varje dag när jag går till skolan och har "bråttom" går jag super fort men märker att jag inte kommer fram så fort ändå. hm , Elin  ? hur gör vi nu? 
Går lite långsammare och tänker på STORA steg , STORA steg. :))))) 
hahah, jaja nog om små och stora, långsamma och snabba steg nu . 

Det har i alla falll vart rätt dålig uppdatering idag , men statistiken har legat normalt, Tack gullungar ! :* 
Nu ska jag sova , för imorgon äre skola och det är fredag ! wiiee 

Godnatt <3



Kommentarer
Postat av: Emmababy

sv: hahah ja de har du rätt i :D

2012-02-03 @ 08:20:13
URL: http://emmababy.se
Postat av: Ysen

Nu är dagens blogg utsedd, titta gärna in för att se vem som vann! http://ysen.blogg.se/2012/february/vinnare-av-dagens-blogg.html#comment

Jag skulle också vara glad om du säger vad du tycker om tävlingen, om jag ska göra det oftare eller inte.



Kram! :)

2012-02-03 @ 08:55:45
URL: http://ysen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0