Vilken söndag!

Fullt ös från kl 8 imorse! Gick upp klockan 8 och drog mig in till duschen, trött som jag var kom jag i alla fall ur duschen utan att ha somnat! Fixade mig rätt så fort i alla fall, men var inte på så härligt humör för att sätta mig i en kyrka och lyssna på en präst i en timma! Men det var inte så farligt, tiden gick rätt fort. 
Därefter samlades vi i församlingshemmet och satte oss i våra konfirmations grupper, fikade och ritade bilder till olika typ dagar.. jag och en som heter Matilda ritade en bild till skärtorsdagen , så skulle vi läsa en bit i bibeln och måla någonting av det, 
så vi målade "olivberget" och Jesus som stod där på och sa nåt till alla annat folk, kommer dock inte ihåg vad han sa.... haha, sen skoja vi till bilden .. målade raketer, luftballong , en stor oliv på berget, solglasögon på folk o.s.v, hahah! 
Men sen hade vi lektion, babbelbabbelbabbel. sen därefter körde vi typ en taktlek.. man skulle va i tre grupper och alla skulle göra olika rörelser så blev det värsta låten typ, eller aa.. melodin. 
Sen hade vi andakt , myspys. därefter gick jag hem, fixade mig snabbt och sen stack vi hem till min kusin Jonas som fyllde år idag! Vi blev bjudna på riktigt god mat och tårtor och glass! 
Lekte kurragömma med små barnen och hade trevligt. Åkte inte därifrån förrens typ halv sju, och då åkte vi inte ens hem, utan åkte direkt till min farmor och började spela bingolotto , så jag kom hem typ vid 9 !  
Så jag har haft fullt upp ! Därför ingen uppdattering kommit fram idag. 

Men nu ska jag faktiskt strax ta och lägga mig, är himla trött ! 
Imorgon är det halv studiedag, så ni får nog uppdatering rätt tidigt, för jag kommer nog inte vara med någon pg.a att jag har utvecklingssamtal typ halv fem eller vad det nu var! Så japp , nu vet ni ;) 

Puss , godnatt <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0