bläbläblääääääääääääää

Dumma blogg.se appen säger jag bara! I måndags när jag slutat skolan följde emma med mig hem , vi hade ju halv studie dag så jag hade tänkt att uppdatera från mobilen, för hur kul äre att sitta vid datorn när man är med en kompis ? Men i alla fall, funkade det? NÄÄ 

Så jag var på utvecklingssamtal senare på dagen och Emma stannade kvar hos mig :)
Det gick bra! vi har ju inte betyg förrens till jul, men jag nådde målen i alla ämnen , nådde högre än målen i syslöjd av nån anledning ... och nådde näääästan inte målen i religion :D 

Efter utvecklingssamtalet åkte jag i alla fall hem till Emma, och tänkte uppdatera där då, men nänää, ska ju allt krångla med appen då också ! sen innan jag gick och la mig funka det inte heller så jag somna. 

Och igår.. jag kan inte säga mer än att jag var med Emma till typ halv sex, somnade klockan sex och sov till nio... Hallå tröttis! 

Men nu ligger jag här i sängen med datorn i knät och hiiiiimla ont i magen :(((((((((

USSSSSSSSSSSCHHHHHHHHHHHH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0