Trött och dö tråkig tjej,

Hallå på er! Ligger här i min säng och har bokstavligt DÖ tråkigt! 
Har verkligen ingenting att hitta på.. 

Var med Emma innan, men hon var tvungen att ta halv sex bussen för att komma hem , 
så när jag följt henne till busse... gick jag hem , och gissa vad....? 



bra däääääär :(( 

Ska i alla fall gå till affären om en stund, köpa godis och dricka .. gå hem, ta på mig myskläder, sätta på en film och tycka synd om mig själv. sådetså , 
Hahaa! Tycker bara det är så pinsamt att köpa godis i affären själv... tänk så kommer det nån, man bah : tjaaa, här står jag och förbereder min forever alone kväll. HAHAA 

nej.. godis är gott och det gör gott.. nästan
Aja, ska dra mig utåt nu så jag kan få köpt mitt godis innan affären stänger :))) 
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0