Trött älläääh??

Igår ... jag och Emma gick ut och var med Ebba, hade jätte trevligt :D 
Sen ... typ vid 22.00 tiden dääär så körde jag och mamma hem Emma till sig , och lala. 
När jag kom hem frös jag så mycket, så jag vandrade upp till min säng, men jag var inte trött. nejnej 

Sååå... jag lägger mig i sängen .. och det första jag gör är att somna. 
men hallååååå, AHHA

Men seeeen, vakna jag av att nåååågon *host* johan *host* skulle typ spamma facebook chatten, och eftersom jag har facebook på mobilen plinga det som fan ! sen ringde folk på skype och lalal!
Men sen somnade jag typ vid 12 nångång, och vaknade sen klockan halv 4 ungefär av att jag drömde att jag gjorde nån rörelse i drömmen som skulle dra till sig åska eller nåt... och då vakna jag, Spärra upp ögonen och lampan lös JÄTTE konstigt och mitt hjärta bulta hur jäädra fort som helst. hah, och då märkte jag också att jag somnat med kläder, smink, linser, löshår ... BRADÄÄÄÄÄR 
Men lat som man är somnar man om istället för att ta bort allt.............
Så imorse när jag vaknaaa, så såg jag ut som skabb! Alldeles fläckig i ansiket pg.a av att jag typ kletat massa smink i sängen..  haha, 

Nu sitter jag i alla fall i min säng om bråkar med internet som inte riiiktigt har vaknat än skulle jag tro. 
Jaja, får se vad som händer i livet idag... en härlig lördag ser jag fram emot i alla fall! 
Puss <3


HAHAHAH, aaaaaaaaaaaaas gammal bild som jag la ut i början av bloggen! hahahahh <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0