städastäda stääädaaa

Hallelåå, har så jädra ont i magen och jag kan inte bara ligga här och tycka synd om mig själv ! Så istället knarkar jag ipren och ställer mig på fötterna och tycker synd om mitt rum istället. 

Var ettagsen jag hade orken att städa. Skulle igentligen bara måla naglarna, så då var jag tvungen att städa undan på skrivbordet... och när jag väl börjat kan jag inte sluta... 

PLUS att jag hitta mina efterlängtade iPhone hörlurar i min gamla väska!!!!! ååååh lycka <3 
Tappade bort dom typ någon gång innan julen där, åhåhåhååhåhåh. 
Skulle bara kolla om jag hittade sånt där genomsknligt nagellack sak, men istället låg dom där. 
Lite söndertuggna, men dom funkar ju ! 

Och jag kan ju heller inte gå ut eftersom det regnar... brukar ju va skönt att ta en lugn stillsam promenad när man har mag och huvudvärk. Men inte idag! 
Får se till att somna tidigt ikväll och komma upp tidigt imon bitti så kanske jag kan få en lugn promenix till skolan istället för att behöva stress gå som var eviga dag! hahah ;) 



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hallå! nu var det ett tag sen! hoppas allt är bra med dig :) jag tänkte bara säga att jag nu har igång en tävling på min blogg som du mer än gärna får vara med i :)

2012-05-03 @ 09:30:22
URL: http://jeennifeera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0