Snart blire bio!

Godmorgon ! Just nu håller jag på att fixa mig förfullt, ;) Ska nämligen in till Kungsbacka med min kära vän Pernilla på bio! Vi ska se Hunger games :D Den verkar rätt bra, så aa :) 

Så... nu lyckades jag radera allt jag hade skrivit, BRA DÄÄÄR !! 

Aja, har i alla fall typ .. duschat, och fick lite smått panik när jag inte hittade min hårtork, och jag har INGEN tid att låta det lufttorka... ahah, 
Anklagade min syster med att hon tatt med den hem till sig, men hittade den senare under klädhögen på bänken i mitt rum .. bra Elin, bra. 

hahah! Fredag den 13onde idag också ! lite spännande att få se vad som händer idag ;) 
missa bussen kanske? hahah, nej .. får vi inte hoppas !
kommer gå bra, kanske blir min tur dag ;) 
hahah! 

Nejmen, nu måste jag forsätta fixa mig och inte bara sitta och maska framför datorn min , 
blir mer uppdatering senare lovar jag ! 

Ha d, 





Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart köpte du din hårförlänging? och finns den i andra färger?

2012-04-13 @ 11:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0