tandläkar'n!

shho ! blev ingen uppdatering igår tyvärr :( men jag var så trööött ! 

Skolan idag har vart okej :) 

Matte, Bild, Franska & so :D Men på Franskan gick jag och Johanna ner till tandläkarn på besök ;) 
När vi satt i vänterummet satt jag och läste Bamse tidning ;)) hahaha! spännande .. 

Johanna hängde med in i rummet och tittade när jag låg i den lilla stolen och gapade för fullt. . lite småskratt blev det också . jadå! haha
Vi plastade två tänder och tog bort ttandsten ;) hih 

Sen gick vi tillbax till skolan, käkade Hedvig soppa ! sen vare rast och So . 
Nu sitter jag och johanna i soffan som två sokka sejjor .. haha 
har så sjuuuuuuuuuuuuuuuuuukt ont  i ryggen, kan typ inte göra någonting! 
Får gå bort det, för nu går jag och Johanna ut ;) 

Pööss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0