Skoldagen vart ok (y)

Tjjaaa allaa ;) 


både rolig och seg skoldag .. 
Matten var väl ok, förutom att Sebbe stängde av min dator, och när jag skulle skriva in mitt lösenord kommer en som heter Filip och försöker skriva in lösenord, och skriver massa konstiga saker. 
och sen ... trodde jag att datorn hade låst sig eftersom jag inte kom in, och jag blev skitsur.
men det visa sig bara att Caps lock var på .. ehehhe , super! 

Gympan hoppade vi höjdhopp, hann inte längre än till 1.05 , men tror inte jag kan högre ändå.


Rasten mellan gympan - mat - no var super (y) ! hahahahha 

Jag och johanna satt i uppehållsrummet med några från klassen, det var massa nior inne där också, och dom snackade och gjorde roliga saker så jag skratta så tårarna spruta ! 
härligt! 

No kollade vi film och kollade i sånna mickorskop sakimojser... växtceller och djurceller , hääftigt! 

Engelska bara vi satt och höll på med glogster :)

Nu är jag hemma och lyssnar lite musik, ska strax ringa min pappaaa och se ifall jag och Johanna kanske kan komma upp i helgen :) 

Puussss så länge! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0