seg uppdatering jao..

Men vem bryr sig? ;) 


Skolan var rätt ok, No;n var lite vild .. annars har dagen vart okej ;)
3 lektioner (y) sluta kl 14.00 och samtidigt ha en timmas rast under dagen. 

Rätt chill ;) 

Vart med Emma och Ebba hela dagen lång ! 

Emma hängde med hem, så vi gick hem till mig och bytte lite kläder och så :) 
Sen gick vi hem till Ebba, vi lagade mat ! 

MOOMSSSSSS 

nån typ "gryta" och ris :D
Efter det färgade vi Ebbas hår , hon hade förgat det rött i förrgår, men det blev lila ;/ 
Så vi färga det brunt nu , men fortfarande lite lila/rosa .. men bättre än innan iaf ! 

sen var vi ute :) Träffa några busar !haha 
Nej men , träffade några kompisar som vi var med en stund :) 

Nu ska jag och Emma strax sova :D 
hih 


Dagens fail : 

Emma-
ååh, jag har så ont i mina fötter!! 
Elin- Kalla du mig fetto? 
Emma- va? 
Elin- Det lät som du sa "kom då fetto" 


AHHAHA asgarv förut asså ;) 

Men ska sova nu, natti! Puss <3



gammal bild, känner ni igen mig ? ;) 

Det gör i alla fall inte jag.. ahhaha!

Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

Hej :) Jag är med i en tävling som avslutas om 2 dagar som jag galet gärna skulle vilja vinna! Så skulle du snälla kunna ta dig en sekund och gå in på den här länken och trycka tummen upp i det vänstra hörnet på min bild :) Tack på förhand <3

Länk: http://sarasmatkasse.se/tavlingsbidrag-alexandra-johansson-uppsala-harlig-battur

2011-09-28 @ 23:16:11
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0